Vores medarbejdere

Se hvad vores medarbejdere synes om deres arbejdsopgaver, muligheder og udfordringer.

Philip Hellberg

Hvilket år begyndte du at arbejde hos Input interior?

2016.

Hvad laver du lige nu?

Lige nu er jeg i gang med at hente en manual til en bordskærm til en af vores montører.

Hvad laver du ellers på arbejdsdagene?

Jeg arbejder i vores backoffice support, så jeg hjælpe både vores sælgere og ind imellem kunder med forskellige spørgsmål og problemer. Mine ansvarsområder er henvendelser og reklamationer.

Og når du ikke arbejder?

Så kan jeg godt lidet at drikke og spise godt. Jeg synes det er fedt at eksperimentere i køkkenet, lige nu er det ramen-nudler, der er det hotte, før det bagte jeg mit eget surdejsbrød og for et halvt år siden bryggede jeg min egen øl. Ellers bliver det til en del træning, når jeg kan nå det, lige nu træner jeg op til et Toughest-løb i efteråret.

Hvad har du lavet før?

Jeg har haft en lignende stilling hos Bilia som administrator, hvor jeg lagde ordrer ind og passede administrative opgaver. Og før det var jeg stilladsmontør i en periode. Og så har jeg læst på Chalmers, et år på dataingeniørstudiet.

Hvordan kan det være at du havnede her?

Jeg kom hertil via et konsulentfirma i slutningen af maj 2016. Op til ferieperioden spurgte vores administrerende direktør om jeg ville gå over til at være fastansat, hvilket jeg gerne ville. Så gik det stærkt, og allerede til efteråret startede jeg “rigtigt”.

Hvad glemmer du aldrig? En episode på jobbet…

Det jeg tænker på spontant er krebsegildet vi havde med hele Gøteborg-kontoret. Så satte vi langborde op ude på læsserampen, sådan en aften hvor det var super vejr. Og så kommer jeg aldrig til at glemme den jubilæumsfest vi havde, da vi fejrede 30 år. Det var en rigtig abefest!

Hvad er det sværeste ved dit job?

Reklamationsopgaverne kan være en rigtig udfordring. Indimellem kan personer meddele at ting er blevet slidte eller har fået ridser efter meget lang tid og sige at de forventer et nyt produkt. Så må man tage den diskussion og forklare at normal slitage er naturligt på et ældre møbel.

Hvad er det sjoveste?

Det sjoveste er at man bliver påskønnet, både af mine kolleger i supporten og af de sælgere, jeg arbejder med. Indimellem har kunderne også været meget taknemmelige og har påskønnet, når man har løst noget. Det er sjovt at kunne hjælpe til og det som er fedt ved mit job, er at jeg kan gøre folk tilfredse.

Lad os kontakte dig

Giv os dine oplysninger, så vender vi tilbage

Tak for din henvendelse

Vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Til formularen
Ups

Der opstod en fejl, prøv igen.

Til formularen