COOR
Forberedelserne var alfa og omega, da Coor Service Management flyttede til sit moderne, bæredygtige og aktivitetsbaserede hovedkontor i Kista.
På Coor Service Managements hovedkontor i Kista var målet at skabe et moderne, fleksibelt og omkostningseffektivt kontor, der afspejler virksomhedens varemærke. Input interior blev betroet at udforme en arbejdsplads til 260 medarbejdere sammen med Coor og arkitekt Uno Lindh. Fokus var at skabe en såvel aktivitetsbaseret som langsigtet bæredygtig arbejdsplads.
Grundige forberedelser
Allerede 1,5 år før det første flyttelæs blev pakket, blev de grundlæggende forberedelser indledt ved at måle den aktuelle belægningsgrad på kontoret. Input interiors projektledere blev involveret i projektmøderne på et tidligt tidspunkt for at sikre at forudsætningerne var de rette, og at budgettet blev udregnet korrekt. Det var en altomfattende opgave, som blandt andet indeholdt indkøb, ordrehåndtering, leveranceplanlægning, samordning, leveranceovervågning, montering, leverance og service.
Ved at træffe opdaterede valg, når det gælder såvel materialer som teknik, håber Coor Service Management på at kunne inspirere virksomhedens kunder.